Nota del Gran Segio Molés:Suspeses les meves actuacions del circuit.

Hem resulta dificil comunicar açó, peró m´han retirat les actuacions del circuit. Al pareixer, a la gent d´anit no li va agradar molt el meu monóleg, i ho han dit a l´organització del circuit. I clar, ells no poden jugarse el prestigi, ni els diners. És comprensible.

Lamente que hi haja gent que anirà a vorem als locals perque estic anunciat i, al arrivar allí, no estaré. Segur que a eixes dos o tres persones els sap molt greu.

En fi. La vida continua -per desgràcia, perqué ara mateix, m´agradaría que caiguera un puto asteroide que arrasara la terra i ens enviara a tots a prendre pel cul. I que caiguera directament damunt de...¡no!... no em feu cas. Son bona gent i és un pub molt agradable. De veres.

Prompte tindré noticies de noves actuacions. Segurament, en nadal estaré actuant al meu poble. I és probable que surgeixen noves cosetes.
Una última cosa, quan em vegeu pel carrer, pegueume una abraçada, que estic baix de moral; i les xiques, us podeu refregar un poquet, que estic tristot... C´est la vie! I els tíos, i les tíes, em podeu convidar a un almorzar... o a una paella... o a un sopar d´eixos de putamare...
Açó no és fàcil, peró com deia el dúo dinámico "resistiré"...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

no hi ha mes motius?que no lis va agradar?

Anònim ha dit...

Aixó és el que em m´han dit. Que alló era un desastre, que la gent sen anava (jo estava davant i sen van anar tres persones. Ni haurien unes quaranta al pub). Tan catastrófic i caótic no va ser. He actuat en llocs molt pijors, amb resposta nefasta del públic, i no per aixó s´ha armat tan d´escàndol. I tampoc era un text excesivament complex, o tirant a aborrit, com anteriors textos que he interpretat. Li va faltar ritme, perque era el primer cop que feia aquest monoleg -l´estrenava ahir; un text d´una hora i quart-. No sé, de veres. Ha sigut un palo prou fort, peró bé... La propera actuació serà canyera. A vore si es de veres que soc tan roí com diuen. Ja informaré del lloc i l´hora. Salutacions i gràcies per la vostra atenció.
Sergio Molés Ortells. Humorista, per la mare que m´ha parit.