Tot seguit us adjuntem la programació que des de l'assemblea hem preparat. Voreu com ja hi ha unes comissions de debat, però aquestes són preliminars i estem oberts a d'altres propostes i idees.
Us demanem que ens confirmeu l'assistència i que no dubteu a reenviar-li aquesta informació a qui penseu que puga estar interessat/da.
Programació:
10:00h Benvinguda. Presentació dels assistents i explicació de com s'estructuraran les reunions (moderador/a, persona encarregada de prendre acta a cada comissió…)
11:00h Reunions per comissions (no. 1, 2 i 3)
14:00h Dinar Popular
16:00h Reunions per comissions (no. 4 i 5)
18:00h Reunió conjunta de totes les comissions.Conclusions. Posada en comú.
20:00h Data de la propera trobada i centre social que se n'encarrega de coordinar-la.
21:00h Sopar Popular
23:00h Festeta amb mojitos i els nostres dj's residents.
(Nota: totes les activitats es faran al Casal Popular de Castelló)
Hi haurà 3 reunions paral·leles (les comissions 1, 2 i 3 seran pel matí i la 4 i 5 per la vesprada).
Comissió 1: Economia/autogestió (formes d'autogestió, quotes de socis, campanyes engegades per recollir dinés o fer socis, la importància que se li dona a la barra, implicació dels col.lectius en l'autogestió del centre socials…)
Comissió 2: Activisme, política i programació d'activitats
Comissió 3: Festes alternatives. Activitats culturals. Incidència Social
Comissió 4: Antirepressiu/Preses
Comissió 5: Anti-feixisme
A banda, i a proposta de la Xarxa Feminista de la Plana, es tractarà el tema de gènere de manera transversal a la resta de comissions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada