IIa TROBADA DE CENTRES SOCIALS AL CASAL POPULAR- DISSABTE

L'objectiu d'aquesta trobada no és altre que debatre sobre les realitats i les dinàmiques pròpies de cada centre social. Així, amb els diferents debats ens adonarem com Casals, Ateneus i Centres socials afronten les variades realitats que viu cada espai i com no, de les dificultats comunes que hi tenen. És a dir, parlar, conéixer-nos i aprendre els uns dels altres per millorar.

Tot seguit us adjuntem la programació que des de l'assemblea hem preparat. Voreu com ja hi ha unes comissions de debat, però aquestes són preliminars i estem oberts a d'altres propostes i idees.

Us demanem que ens confirmeu l'assistència i que no dubteu a reenviar-li aquesta informació a qui penseu que puga estar interessat/da.


Programació:

10:00h Benvinguda. Presentació dels assistents i explicació de com s'estructuraran les reunions (moderador/a, persona encarregada de prendre acta a cada comissió…)

11:00h Reunions per comissions (no. 1, 2 i 3)

14:00h Dinar Popular

16:00h Reunions per comissions (no. 4 i 5)

18:00h Reunió conjunta de totes les comissions.Conclusions. Posada en comú.

20:00h Data de la propera trobada i centre social que se n'encarrega de coordinar-la.

21:00h Sopar Popular

23:00h Festeta amb mojitos i els nostres dj's residents.

(Nota: totes les activitats es faran al Casal Popular de Castelló)

Hi haurà 3 reunions paral·leles (les comissions 1, 2 i 3 seran pel matí i la 4 i 5 per la vesprada).

  • Comissió 1: Economia/autogestió (formes d'autogestió, quotes de socis, campanyes engegades per recollir dinés o fer socis, la importància que se li dona a la barra, implicació dels col.lectius en l'autogestió del centre socials…)

  • Comissió 2: Activisme, política i programació d'activitats

  • Comissió 3: Festes alternatives. Activitats culturals. Incidència Social

  • Comissió 4: Antirepressiu/Preses

  • Comissió 5: Anti-feixisme

A banda, i a proposta de la Xarxa Feminista de la Plana, es tractarà el tema de gènere de manera transversal a la resta de comissions.